Antar utmaningen…

Men det är jag som utmanar mig själv, kanske den bästa utmaningen… Utmaningen? Jo denna !

Sommarpratare? Inte riktigt, däremot sommarbloggare. Inläggen kommer handla om mitt arbete som lärare, mina tankar kring undervisning, säkert en del om min syn på världen mm.

Inlägg #1 är startskottet!

Blir lite trött då SR Göteborgs reporter (ni måste lyssna en bit in i programmet) slänger med uttryck så som att det måste vara skönt att vara lärare för då har man långa sommarlov att se framemot! Då har man inte fattat eller gjort research för att utföra sitt jobb!

20130601-093929.jpg

Kommentera

