Hjälp önskas / Help wanted

Hej kamrat, vän, bekant, före detta elev eller annan som jag mött i rollen som lärare. Jag har en idé om att samla lite input från olika håll och undrar om du skulle kunna tänka dig hjälpa mig lite? Det tar några minuter men du behöver ”bara” tänka tillbaka till din egna skoltid… kanske läskigt men det är det jag bla annat är ute efter.

Här har du ett exempel som jag lyft i ett inlägg tidigare!

Vilka erfarenheter, funderingar, kritiska tankar kring undervisning har du som du vill dela? Berätta gärna när skolarbetet inte fungerade och vad du tror var anledningen till det! Längre ner hittar du två sätt att ge mig feedback på.

What experiences, thoughts, critical thoughts on education do you have that you want to share? I would like to hear about if there were a difficulty or ”problem” of some sort and your view on the reason for it!

Tack på förhand / Thanks in advance

Contact or submission of thoughts

rnklindfors@gmail.com

or

use the form when clicking this link.

#24

Kommentera

