#DigiSkol uppgift 1

Jag som skriver här heter Niclas Lindfors, undervisar i SO-ämnen på Klockarskolan i Säter (Dalarna ifall någon har missat det…) Detta kommer att vara en beta-presentation då jag har lyckats sätta mig i en situation som kräver lite tid till annat. Har gått och väntat på att detta ska dra igång men då jag blev pappa till en barn för en vecka sedan har inte riktigt rutinerna satt sig än.

Jag har arbetat som lärare snart i 10 år, men undrar ibland vad jag gjorde under de första 6 åren, trots att jag hade en position som ”lagledare” under 4 år. Under de senaste 3 åren har jag vridit och vänt på mig som lärare för att utvecklas. Försöker på olika sätt dra nytta av It i undervisningen och allt som oftast med syftet att det ska hjälpa min undervisning men framförallt göra det bättre för mina elever. Min bloggs namn hintar lite på det jag är intresserad av, IKT för Bedömning för lärarnde.

Som sagt, detta är en ”beta”-version av en presentation. Kommer att uppdateras.

One comment on “#DigiSkol uppgift 1

Kommentera

